Show simple item record

dc.contributor.authorСавченко, Вераru
dc.contributor.authorSаvchenko, Viraen
dc.contributor.authorСавченко, Віраuk
dc.date.accessioned2014-06-03T11:54:26Z
dc.date.available2014-06-03T11:54:26Z
dc.date.issued2012-12-09
dc.identifier.citationСавченко В. Искусство живописи как «производство присутствия» / В. Савченко // Університетська кафедра. Культурологія. Аксіологія. Філософія. Етнологія. Дискусії. Рецензії. Анотації : альм. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; Ін-т приклад. та проф. етики ; [голов. ред. Ю. Вільчинський]. – Київ : КНЕУ, 2013. - Вип. 2. – C. 37-44.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3662
dc.description.abstractThe peculiarities of the comprehension of the aesthetic phenomenon of painting from the point of view of the conception «Production of Presence» by the contemporary German-American cultural researcher H. U. Gumbreht are presented in the article. The aspects of texture and colour as integral asemantic components of aesthetic integrity are also considered in the work. The paradoxical situation of the depreciation of painting as an authentic cultural phenomenon as a result of spreading technical resources of reproduction that replaces and neutralize contemporary individual’s needs for a contact with pictorial original are analyzed in the paper.en
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості розуміння естетичного феномену живопису з точки зору концепції «виробництва присутності» сучасного германо-американського дослідника культури Х. У. Гумбрехта; розглядаються аспекти фактури, колориту як невід’ємні асемантичні складові естетичної цілісності малярського твору; аналізується парадоксальна ситуація знецінення малярства як аутентичного феномену культури в результаті розповсюдження технічних можливостей репродукування, що підмінює і нівелює потребу сучасного індивіда у спілкуванні з живописним оригіналом.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subject«production of presence»en
dc.subjectarten
dc.subjectpaintingen
dc.subjectreproductionen
dc.subjectasemantic components of а work of arten
dc.subjecttextureen
dc.subjectcolouren
dc.subject«виробництво присутності»uk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectживописuk
dc.subjectрепродукціяuk
dc.subjectaсемантичні складові мистецького творуuk
dc.subjectфактураuk
dc.subjectколоритuk
dc.titleИскусство живописи как «производство присутствия»ru
dc.title.alternativeArt of Painting as a «Production of Presence»en
dc.title.alternativeМистецтво живопису як «виробництво присутності»uk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc111.852:75.051uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record