• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет управлiння персоналом, соціології та психології
  • Кафедра соціоекономіки та управління персоналом
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет управлiння персоналом, соціології та психології
  • Кафедра соціоекономіки та управління персоналом
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Цифрова економіка та поява цифрової зайнятості

Thumbnail
View/ Open
SLRTP_20_02_2.pdf (254.5Kb)
Date
2020
Author
Петрова, Ірина Леонідівна
Petrova, Iryna
Петрова, Ирина Леонидовна
Балика, Олена Г.
Balyka, Olena
Качан, Ганна М.
Kachan, Hanna
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті виявлено центральну роль інформаційно-комунікаційних технологій в економіці країни, які вже давно стали важливою складовою життя кожної людини і є визначальною характеристикою цифрової трансформації. Основа цифровізації – цифрове подання даних, що призводить до поліпшення якості життя та підвищення ефективності економіки як окремої країни, так і світу в цілому. В ході дослідження проаналізовано характерні особливості цифрової економіки та обґрунтовано закономірність утворення цифрової зайнятості. Визначено, що розвиток цифрової економіки і цифрових технологій призводить до змін у всіх сферах людського життя, насамперед, у відносинах зайнятості, що виявляється у виникненні цифрових робочих місць, працівників з цифровими компетенціями, специфічних відносин в цифровому сегменті ринку праці. Результатами праці у цифровому сегменті є технології, продукти і послуги, деякі з яких розглянуто у статті (eHealth, Digital-страхування, е-безпека, е-права та е-техпаспорт, розумні міста, SmartFactory – розумне виробництво, цифрове робоче місце, блокчейн, «GAFAноміка»). В процесі цифровізації зайнятість набуває багатовекторної гнучкості, має як позитивні, так і негативні наслідки. Врахування цих наслідків є необхідним для регулювання економічної та соціальної сфери. The article reveals the central role of information and communication technologies in the economy of the country, which have long become an important component of each person’s life and is a defining characteristic of digital transformation. The basis of digitalization is the digital presentation of data, which leads to better quality of life and economic efficiency of the individual country and the world as a whole. The article analyzes the specific features of digital economy and stipulates the consistency of creating the digital employment. It has been determined that the development of the digital economy and digital technologies leads to changes in all spheres of human life, predominantly in employment relations, manifested in the appearance of digital workplaces, workers with digital competencies, specific relations in the digital segment of labor market. The results of the work in the digital segment are the technologies, products, and services, some of which are analyzed in the article (eHealth, digital insurance, e-security, e-rights and e-technical passport, smart cities, SmartFactory – smart production, digital workplace, blockchain, “GAFAnomy”). In the digitalization process, the employment acquires the multivector flexibility, and has both positive and negative consequences. Taking these consequences into consideration is necessary for regulating the economic and social sphere.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37295
Collections
  • Випуск № 2 (10) [5]
  • Кафедра соціоекономіки та управління персоналом [1542]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Thumbnail

    Теоретичні аспекти діджитал-маркетингу 

    Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна; Dereviyanchenko, Tetyana; Деревянченко, Татьяна Егоровна; Бенівська, Інна Володимирівна; Benivska, Inna; Беновская, Инна Владимировна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)
    Ефективний маркетинг є одним із головних чинників успішної діяльності підприємства на високо конкурентних сучасних ринках. Мінливе зовнішнє середовище підприємств вимагає коригування існуючих і запровадження сучасних ...
  • Thumbnail

    Рекрутинг персоналу в епоху діджиталізації 

    Вонберг, Тетяна Вікторівна; Vonberg, Tetiana; Вонберг, Татьяна Викторовна; Головко, Анна Андріївна; Holovko, Anna; Головко, Анна Андреевна (Харківський національний економічний університет, 2020)
    Метою статті є дослідження digital-можливостей у царині рекрутингу персоналу за сучасних умов функціонування економіки. Обґрунтована актуальність переходу на сучасні методи, які застосовуються при digital-можливостях. ...
  • Thumbnail

    Імплементація засад регулювання цифрової економіки України 

    Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, Nataliia; Чухраева, Наталия Николаевна; Ковтун, Віта Петрівна; Kovtun, Vita; Ковтун, Вита Петровна (Baltic International Academy, 2019-10)
    Як новий тренд в економіці і соціальному житті, цифровізация заснована на сучасній подачі інформації, сприяє підвищенню ефективності економіки та поліпшення якості життя. Всебічний аналіз особливостей цифровізації включає ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV