Психолого-педагогічні основи професійного самовизначення молоді
Abstract
Стаття присвячена актуальним питанням професійного самовизначення молоді. Проведено систематизацію основних підходів до визначення поняття «професійне самовизначення», сформульовано його основні вікові етапи. Проведено систематизацію чинників, що впливають на професійне самовизначення. У статті визначено сучасні теоретичні проблеми з досліджуваної теми. В результаті проведеного теоретичного аналізу запропоновано напрями вдосконалення проблемних питань професійного самовизначення молоді. The article deals with the topical issues of professional self-determination of youth. The systematization of the main approaches to the definition of "professional self-determination" is formulated, its main age stages are presented. The systematization of the factors influencing the professional self is carried out in the paper. The article defines the modern theoretical problems on the subject in question. As a result of the theoretical analysis the ways of improving professional self problematic issues of youth are suggested in the work. Статья посвящена актуальным вопросам профессионального самоопределения молодежи. Проведена систематизация основных подходов к определению понятия «профессиональное самоопределение», сформулированы его основные возрастные этапы. Проведена систематизация факторов, влияющих на профессиональное самоопределение. В статье определены современные теоретические проблемы по исследуемой теме. В результате проведенного теоретического анализа предложены направления совершенствования проблемных вопросов профессионального самоопределения молодежи.