Формування соціально-психологічного клімату в умовах пандемії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Вонберг, Тетяна Вікторівна
Vonberh, Tetiana
Вонберг, Татьяна Викторовна
Головко, А. А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Abstract
Доведено вплив соціально-психологічного клімату на ефективність роботи персоналу, прибуток компанії, формування бренду роботодавця. Виокремлено основні види спрямованості соціально-психологічного клімату: позитивний (сприятлива або здорова атмосфера); негативний (несприятлива або нездорова атмосфера); нейтральний (чітко невизначена атмосфера). Досліджено основні ознаки сприятливого та несприятливого соціально-психологічного клімату в колективі. До компонентів задоволення працівників соціально-психологічним кліматом в колективі компанії віднесено: вдалий вибір фаху, цікавість змісту роботи, успішність в роботі, доброзичливість і взаємодопомога у колективі, система мотивації, емоційна стабільність, об'єктивне оцінювання, компетентність та рівень професійних здібностей. Запропоновано розглядати чинники впливу на формування соціально-психологічного клімату через призму макро- та мікросередовища. Серед найбільш впливових чинників на соціально-психологічний клімат в умовах пандемії означено умови праці, рівень задоволення від роботи та характер комунікаційних зв’язків в колективі.
Description
Keywords
атмосфера в колективі, ефективність, соціально-психологічний клімат, трудовий колектив
Citation
Вонберг Т. В. Формування соціально-психологічного клімату в умовах пандемії / Вонберг Т. В., Головко А. А. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка : зб. наук. пр. / Ужгород. нац. ун-т ; [редкол.: В. В. Готра (голов. ред.) та ін.]. – Ужгород : УжНУ, 2022. – Вип. 1. – С. 79–84.