Теоретико-методологічні проблеми самоменеджменту
Abstract
У статті обґрунтовуються теоретико- методологічні основи самоменеджменту людини, досліджується вплив її рефлексійних здібностей управляти собою під час протікання діяльності (Time Management), розробляються пропозиції з удосконалення самоменеджменту керівника учбового закладу в системі освіти. The article deals with the theoretical and methodological foundations of self- management, the work examines the impact of its reflective abilities to manage a flow of activities in time (Time Management), the proposals for improving the self-management of the head of the institution in the education system are developed in the paper. В статье обосновываются теоретико-методологические основы самоменеджмента человека, исследуется влияние его рефлексивных способностей управлять собой во времени протекания деятельности (Time Management), разрабатываются предложения по совершенствованию самоменеджмента руководителя учебного заведения в системе образования.
Collections
- № 1 [23]