Останні додані

  • Маркетинг в інтернеті. Реальність чи міф? 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Який він, «правильний» дизайн, чи просуває він бізнес в Інтернеті? Що таке нейромаркетинг і в чому таємниця успішного вірусного просування? Як можна досягнути справжньої інформаційної безпеки і чи можна передбачити ризики ...
  • Новий інтернет-маркетинг 

    Білецький, Антон (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Сьогодні Інтернет, «обладнаний» всім необхідним для проведення повномасштабних кампаній та акцій, з можливістю моніторингу та корекції. Це вже не «медійний простір» у традиційному сенсі, а «інформаційне поле» з високим ...
  • Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів 

    Бородачова, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Обраний Україною європейський шлях розвитку економіки та соціальної сфери, на відміну від багатьох інших декларацій влади, широко підтримується громадянами. Реалізація конкретних кроків в напряму висвітлення відповідної ...
  • Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів 

    Гладунов, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Спільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, «третій сектор», вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Окрім всього іншого, це сегмент ...
  • «Смачний і здоровий» мікс мотивацій респондентів 

    Замурій, Тимофій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Мотивації респондентів до участі в опитуваннях (дослідженнях ринку) обумовлюють якість зібраних дослідником даних. На прикладі даних про он-лайн панелі iVOX України.
  • Українці витрачають на автомобілі величезні гроші 

    Омельницький, Олег (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    За інформацією AUTO-Consulting, у минулому році українці витратили на автомобілі суму, яка перевищує десяту частину державного бюджету нашої країни.
  • Аналіз автомобільного ринку України 

    Чикусова, Марина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    У даній статті розглянуто основні шляхи формування автодилерьских мереж, визначено переваги та недоліки автодилерських мереж, представлена стисла характеристика та результати дослідження стану ринку легкових автомобілів України.
  • Українська класифікація легкових автомобілів 

    Сокол, Михайло; Ханенко, Григорій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Маркетологи, що працюють на ринку легкових автомобілів України, в роботі використовують частину положень європейської і американських класифікацій. Тому українська класифікація легкових автомобілів не є просто чиєюсь копією, ...
  • 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
  • Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? 

    Юркевич, Юлія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Всі пристойні компанії мають свої сторінки у Інтернеті. В одних їх більше, в інших менше, в когось вони гарніші, а в когось - інформативніші. Ці сторінки необхідно постійно підтримувати та просувати. І тут з’являється ...
  • Який банер продає, а який просуває 

    Євсюков, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    Останнім часом рекламщики багато говорять про зниження ефективності банерної реклами. При цьому «банерки» у мережі виявляється усе більше, вона стає дедалі нав’язливішою і нахабно лізе у наш інформаційний простір. На скільки ...
  • Ще раз про ефективність реклами 

    Примак, Тетяна Олександрівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
  • IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров’я, 2011 рік 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    IRIS являє собою одну з найбільших світових мереж, що об’єднує незалежних споживачів та агенції маркетингових досліджень. Український Маркетинговий Проект» є членом цієї організації від України. Мережа IRIS налічує 35 ...
  • Якісні методи дослідження 

    Чиглінцев, Станіслав (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    В якісних дослідженнях можливе виявлення значно більшої кількості чинників, що обумовлюють ту чи іншу ринкову поведінку респондентів, у порівняння з кількісними дослідженнями, в яких можливий вимір лише тих факторів, які ...
  • Відкриття студентського наукового маркетинг клубу на базі черкаського державного бізнес-коледжу 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    15 лютого 2012 р. розпочав свою діяльність студентський науковий маркетинг-клуб «МУР Cating Club» на базі Черкаського державного бізнес-коледжу.
  • Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    2 лютого 2012 року за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Фулбрайтівського товариства в Україні відбулося засідання «круглого столу» «Освіта в інтересах споживачів».
  • Освіта в інтересах споживачів: чи можливо це в Україні? 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    26 січня 2012 року ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” та Фулбрайтівське товариство в Україні започаткували проведення засідань круглих столів «Освіта в інтересах споживачів», метою яких є представлення та обговорення ...