№ 4 (50) липень – серпень
Browse by

Recent Submissions
-
Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Житлове питання представників середнього класу в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Кар’єра у маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Фахові громадські організації України – 2008: роль та місце у формуванні громадянського суспільства в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Психосоціальні виміри маркетингу: передчуття майбутнього
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Українці менше економлять. Наскільки це правда?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Економіка “ТИТАНІВ” на товарних ринках України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Порівняльний аналіз європейских і національного меблевих ринків
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті проаналізовані основні шляхи перетворення економічних систем, що сприятимуть якісним змінам у споживанні молокопродуктів. Проаналізовано резерви запровадження сучасних методів та інструментарію маркетингу, актуальних ... -
Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення" – економічний погляд на ринок землі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)