• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Чинники маркетингового ціноутворення

Thumbnail
View/ Open
Dugina.pdf (429.1Kb)
Date
2013-08-02
Author
Дугіна, Світлана Іванівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті підкреслюється, що ціноутворення посідає одне з головних місць у маркетинговій діяльності фірми. Воля фірми у встановленні цін обмежується не тільки споживчим попитом, ринковою ціною та учасниками потоків товарообігу, а й державою.
 
The article emphasizes that pricing is one of the main places in the marketing activities of the firm. The firm's will in fixing prices is limited not only to consumer demand, market price and participants in the flows of goods turnover, but also to the state.
 
В статье подчеркивается, что ценообразование занимает одно из главных мест в маркетинговой деятельности фирмы.Желание фирмы в установлении цены ограничивается не только потребительским спросом, рыночною ценою и участниками каналов товарообращения, но и государством.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4001
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV