Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статье рассмотрены основные проблемы высшего образования в Украине, представлены основные направления воспитательной работы деканата ФМТТД, предложены инновационные технологии вузовского обучения маркетинговой политики.
The article describes the main problems of higher education in Ukraine, the main directions of educational work FMTTD, proposed innovative technology of high school training marketing policy.
У статті розглянуті основні проблеми вищої освіти в Україні, представлені основні напрямки виховної роботи деканату ФМТТД, запропоновані інноваційні технології вузівського навчання маркетинговій політиці.
Description
Keywords
высшее образование, инновации, инновационные технологии вузовского обучения, активное обучение, higher education, innovation, innovative technology of high school teaching, active learning, вища освіта, інновації, інноваційні технології вузівського навчання, активне навчання
Citation
Баширов И. Х. Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования / И. Х. Баширов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 16–26.
Collections