• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования

Thumbnail
View/ Open
Bashirov.pdf (356.4Kb)
Date
2013-08-07
Author
Баширов, И. Х.
Metadata
Show full item record
Abstract
В статье рассмотрены основные проблемы высшего образования в Украине, представлены основные направления воспитательной работы деканата ФМТТД, предложены инновационные технологии вузовского обучения маркетинговой политики.
 
The article describes the main problems of higher education in Ukraine, the main directions of educational work FMTTD, proposed innovative technology of high school training marketing policy.
 
У статті розглянуті основні проблеми вищої освіти в Україні, представлені основні напрямки виховної роботи деканату ФМТТД, запропоновані інноваційні технології вузівського навчання маркетинговій політиці.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4008
Collections
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV