Show simple item record

dc.contributor.authorБаширов, И. Х.
dc.date.accessioned2014-06-24T10:35:45Z
dc.date.available2014-06-24T10:35:45Z
dc.date.issued2013-08-07
dc.identifier.citationБаширов И. Х. Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования / И. Х. Баширов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 16–26.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4008
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные проблемы высшего образования в Украине, представлены основные направления воспитательной работы деканата ФМТТД, предложены инновационные технологии вузовского обучения маркетинговой политики.uk
dc.description.abstractThe article describes the main problems of higher education in Ukraine, the main directions of educational work FMTTD, proposed innovative technology of high school training marketing policy.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні проблеми вищої освіти в Україні, представлені основні напрямки виховної роботи деканату ФМТТД, запропоновані інноваційні технології вузівського навчання маркетинговій політиці.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectинновационные технологии вузовского обученияuk
dc.subjectактивное обучениеuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovative technology of high school teachinguk
dc.subjectactive learninguk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінноваційні технології вузівського навчанняuk
dc.subjectактивне навчанняuk
dc.titleМаркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образованияuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:378.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record