Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу
Короткий опис(реферат)
Стаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів. The article contains synthesis of available approaches to the marketing organization in educational institutions. Need of application
of the concept of the integrated marketing for system of management of a higher educational institution is proved. Functions and tasks of marketing divisions of higher education institution are considered. Concepts of «4P», «4C», «7P» in relation to higher educational institutions are analysed. Статья содержит обобщение имеющихся подходов к организации маркетинга в образовательных учреждениях. Обоснована необходимость применения концепции интегрированного маркетинга в системе менеджмента высшего учебного заведения. Рассмотрены функции и задания маркетинговых подразделений вуза.
Проанализированы концепции «4Р», «4С», «7Р» применительно к высшим учебным заведениям.
Collections
- № 30 [68]