Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку
Abstract
В статті проаналізованоособливості сегментації ринку туристично-рекреаційних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку. Обґрунтовано напрями застосування концепції індивідуального маркетингу на ринку туристично-рекреаційних послуг. The features of the market segmentation of tourist and recreational servicesare analyzed in the article. The approaches of macro-and microsegmentation tourist market areconsidered. Substantiate the application of the concept of individual marketing in the market of tourist and recreational services. В статье проанализированы особенности сегментации рынка туристско-рекреационных услуг. Рассмотрены подходы макро-имикросегментации туристического рынка. Обосновано применения концепции индивидуального маркетинга на рынке туристско-рекреационных услуг.
Collections
- № 30 [68]