Show simple item record

dc.contributor.authorМальченко, В. В.
dc.date.accessioned2014-06-24T12:22:48Z
dc.date.available2014-06-24T12:22:48Z
dc.date.issued2013-08-14
dc.identifier.citationМальченко В. В. Маркетинг в управлінні закупівлями на підприємстві / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 140–147.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4024
dc.description.abstractСтаття розкриває концептуальні підходи до маркетингового управління закупівлями на підприємстві. Визначено потенціальні можливості процесу та функції закупівлі не тільки як витратної, а й прибутковоформуючої. Досліджено потенціальні фактори вкладу функції закупівлі в прибуток підприємства.uk
dc.description.abstractThe article reveals the conceptual approaches to marketing management of procurement in the enterprise. Were defined the potential opportunities of process and function of procurement not only as expenditure but also profit generating. Were investigated the potential factors of contributionprocurement function in enterprise profit.uk
dc.description.abstractСтатья раскрывает концептуальне подходы к маркетинговому управлению закупками на предприятии. Определено потенциальные возможности процесса и функции закупок не только как затратной, но и доходноформующей. Исследовано потенциальные факторы вклада функции закупок в доходы предприятия.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectзакупівляuk
dc.subjectконцепції маркетингового управлінняuk
dc.subjectпроцес і функція закупівліuk
dc.subjectфактори впливу процесу і функціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectprocurementuk
dc.subjectconcepts of marketing managementuk
dc.subjectprocess and function of procurementuk
dc.subjectfactors of influence of process and functionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectзакупкаuk
dc.subjectконцепции маркетингового управленияuk
dc.subjectпроцесс и функция закупкиuk
dc.subjectфакторы влияния процесса и функции конкурентоспособностиuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.titleМаркетинг в управлінні закупівлями на підприємствіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:658.71uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record