• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах

Thumbnail
View/ Open
Pavlova.pdf (381.5Kb)
Date
2013-08-25
Author
Павлова, М. Б.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто створення торговельним суб’єктом передумов для прийняття покупцями рішення щодо купівлі його продукції.
 
The paper considers the creation of trading subject preconditions for making buyers decision to buy his products.
 
В статье рассмотрено создание торговым субъектом условий для принятия покупателями решения о покупке его продукции.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4026
Collections
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV