Формування маркетингових підрозділів на підприємствах харківського регіону

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-30
Authors
Райко, Діана В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто ситуацію формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону, розвиток їх структури, проаналізовано підходи до формування кадрового складу маркетингових підрозділів та динаміку їх розвитку, визначені тенденції щодо подальших напрямків вдосконалення маркетингу та виявлені ніші для перспективного розвитку маркетингу у Харківському регіоні.
The article deals with the situation forming marketing departments in enterprises of Kharkov region, the development of structure analysis approaches to staffing marketing departments and the dynamics of their development trends identified areas for further improvement of marketing and found a niche for the future of marketing in the Kharkiv region.
В статье рассмотрена ситуация формирования маркетинговых подразделений на предприятиях Харьковского региона, развитие их структуры, проанализированы подходы к формированию кадрового состава маркетинговых подразделений и динамику их развития, определены тенденции дальнейших направлений совершенствования маркетинга и выявлены ниши для перспективного развития маркетинга в Харьковском регионе.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингові підрозділи, підприємства, кадровий склад, marketing, marketing dtpartments, business, personal structure, маркетинг, маркетинговые подразделения, предприятия, кадровый состав
Citation
Райко Д. В. Формування маркетингових підрозділів на підприємствах харківського регіону / Д. В. Райко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 188–198.
Collections