Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівнаuk
dc.date.accessioned2014-06-25T11:26:11Zen
dc.date.available2014-06-25T11:26:11Zen
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЛилик І. Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 44–54.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4042
dc.description.abstractУ статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.uk
dc.description.abstractВ статье представлены результаты ежегодного обзора рынка маркетинговых исследований, что дает основания выявить определенные тенденции развития рынка, общие проблемы и пути их преодоления.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЕкспертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 роціuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record