Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-23
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Висвітлено питання впливу маркетингової діяльності на ефективність роботи суднобудівних підприємств країни, нарощування доданої вартості пропонувань.
The questions of the impact of marketing activities on the efficiency of the country’s shipyards, building value-added proponuvan.
Освещены вопросы влияния маркетинговой деятель- ности на эффективность работы судостроительных предприятий страны, наращивание добавленной стоимости пропонувань.
Description
Keywords
Маркетинг, виробництво, суднобудівне підприємство, додана вартість, ефективність, Marketing shipyard, production, value added, efficiency, Маркетинг, судостроительное предприятие, производство, добавленная стоимость, эффективность
Citation
Філонов В. І. Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств / В. І. Філонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 390–398.
Collections