• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг

Thumbnail
Переглянути
Kirilova.pdf (410.8Kb)
Дата
2013-08-16
Автор
Кирилова, О. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.
 
The problems of information provision business tourism market in the marketing of tourism enterprises in order to increase sales of services.
 
Рассмотрены проблемы информационного обеспечения субъектов туристического рынка в процессе маркетинговой деятельности туристических предприятий с целью увеличения объемов продаж соответствующих услуг.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4072
Collections
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV