Show simple item record

dc.contributor.authorКирилова, О. В.
dc.date.accessioned2014-06-26T07:36:55Z
dc.date.available2014-06-26T07:36:55Z
dc.date.issued2013-08-16
dc.identifier.citationКирилова О. В. Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 449–461.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4072
dc.description.abstractРозглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.uk
dc.description.abstractThe problems of information provision business tourism market in the marketing of tourism enterprises in order to increase sales of services.uk
dc.description.abstractРассмотрены проблемы информационного обеспечения субъектов туристического рынка в процессе маркетинговой деятельности туристических предприятий с целью увеличения объемов продаж соответствующих услуг.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectІнформаціяuk
dc.subjectкомунікаційні зв’язкиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуристичні послугиuk
dc.subjectInformationuk
dc.subjectcommunication linksuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecttravel servicesuk
dc.subjectИнформацияuk
dc.subjectкоммуникационные связиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуристические услугиuk
dc.titleВпровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послугuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.486.1:339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record