• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2013 рік
  • № 4 (79) липень – серпень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2013 рік
  • № 4 (79) липень – серпень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Аti-технологія динамічного таргетування

Thumbnail
View/ Open
50 - 59.pdf (2.086Mb)
Date
2013
Author
Зозульов, Олександр Вікторович
Царьова, Тетяна
Metadata
Show full item record
Abstract
В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.
 
The article contains a new approach to targeting, according to which a potential market is determined as the point of intersection of production technology’s mature, good’s mature and mature of consumer, including their progress as well.
 
В статье предлагается новый подход к таргетированию, в рамках которого рынок сбыта определяется как точка пересечения трех составляющих: зрелости производственной технологии, зрелости товара и зрелости потребителя, с учетом динамики их развития.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4097
Collections
  • № 4 (79) липень – серпень [8]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV