• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 1 (59) січень – лютий
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 1 (59) січень – лютий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку

Thumbnail
View/ Open
40 - 44.pdf (168.2Kb)
Date
2010
Author
Співаковська, Тетяна
Отрода, Марія
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто підходи до створення нових товарів і ринків, зокрема, латеральний маркетинг та стратегія «блакитного океану». Аналіз основних ідей та інструментів цих концепцій дав змогу виявити їхні спільні та відмінні риси, визначити можливості застосування в українських реаліях, а також допустимість їхнього поєднання і доповнення.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4105
Collections
  • № 1 (59) січень – лютий [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV