Show simple item record

dc.contributor.authorГавриш, Олександр
dc.contributor.authorСтарченко, Олександр
dc.date.accessioned2014-06-27T08:55:53Z
dc.date.available2014-06-27T08:55:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationГавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / Олександр Гавриш, Олександр Старченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 50-53.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4107
dc.description.abstractУ статті надано методологію визначення товарних меж ринку, за результатами дослідження стану та перспективи розвитку в Україні ринку матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень, про веденого в 2008-2009 роках на кафедрі товарознавства та комерційної діяльності в будівництві Київського національного університету будівництва та архітектури (КНУБА) спільно з ДП "Випробувальний центр будівельних конструкцій" КНУБА та групою компаній "Фінансова Комунікаційна Група".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРинок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринкуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc691.3:69.003.13uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record