• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 1 (59) січень – лютий
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 1 (59) січень – лютий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів

Thumbnail
View/ Open
57 - 59.pdf (136.2Kb)
Date
2010
Author
Ковальчук, Світлана
Слободян, Інна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.
 
The following article outlines peculiarities of coolhunting – the most up-to-date marketing trend. The results of the trendwatchers agencie's researches on determining the principal tendencies of the nearest years are presented too.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4109
Collections
  • № 1 (59) січень – лютий [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV