Show simple item record

dc.contributor.authorБогачевська, О. І.
dc.date.accessioned2014-06-30T07:42:38Z
dc.date.available2014-06-30T07:42:38Z
dc.date.issued2012-04-12
dc.identifier.citationБогачевська О. І. Модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів / О. І. Богачевська // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 109-118.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4124
dc.description.abstractРозглянуто роль рекламного агентства в рекламній діяльності. Проаналізовано важливість створення виробничої програми для розрахункового обґрунтування управлінських рішень. Запропоновано ефективну модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів. Модель розроблено на прикладі рекламної агенції з обмеженим циклом обслуговування, яка спеціалізується на виробництві рекламних продуктів.uk
dc.description.abstractThe role of advertising agency in advertising business is being considered. The importance of creation of the production plan for computational ground of management decisions is being analyzed. The model, described in the abstract, has been developed on the base of advertising agency with limited cycle of services, which is specialized in production of advertising products.uk
dc.description.abstractРассмотрена роль рекламного агентства в рекламной деятельности. Проанализирована важность создания производственной программы для расчетного обоснования управленческих решений. Предложена эффективная модель оптимальной программы производства рекламных продуктов. Приведенная в статье модель разработана на примере рекламного агентства с ограниченным циклом обслуживания, которая специализируется на производстве рекламных продуктов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectрекламна агенціяuk
dc.subjectвиробнича програмаuk
dc.subjectпрограма виробництваuk
dc.subjectрекламний продуктuk
dc.subjectаdvertising agencyuk
dc.subjectmanufacturing programuk
dc.subjectprogram of manufacturinguk
dc.subjectadvertising productuk
dc.subjectрекламное агентствоuk
dc.subjectпроизводственная программаuk
dc.subjectпрограмма производстваuk
dc.subjectрекламный продуктuk
dc.titleМодель оптимальної програми виробництва рекламних продуктівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.1.01uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record