Show simple item record

dc.contributor.authorКоляда, Юрій Васильович
dc.contributor.authorШатарська, Інна Федорівна
dc.date.accessioned2014-06-30T10:40:09Z
dc.date.available2014-06-30T10:40:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКоляда Ю. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Юрій Коляда, Інна Шатарська // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 29–35.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4130
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleВрахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризикуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record