Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період
No Thumbnail Available
Date
2023-10-20
Authors
Ларка, Людмила
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Description
Keywords
Citation
Ларка Л. Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період [Електронний ресурс] / Людмила Ларка // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 275–276. – Назва з титул. екрану.