Розвиток маркетингових технологійна світовому ринку В2В
No Thumbnail Available
Date
2022-12-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Автор в роботі дослідив сутність маркетингових технологій на світовому ринку та поняття та особливості світового ринку В2В. Автору вдалось визначити види маркетингових технологій на світовому ринку В2В. Також у роботі проаналізовано динаміку розвитку світового ринку В2В (на прикладі ринку текстильної продукції).
Надано характеристику розвитку маркетингових технологій на світовому та українському ринках В2В (на прикладі ринку текстильної продукції).
Автор надав характеристику маркетингової діяльності ТОВ «БІБТЕКС УКРАЇНА» на ринку текстильної продукції. У роботі визначено тенденції розвитку маркетингових технологій на світовому ринку В2В.
In the work, the author investigated the essence of marketing technologies on the world market and the concepts and features of the world B2B market. The author managed to identify the types of marketing technologies on the world B2B market. The work also analyzes the dynamics of the development of the world B2B market (using the textile market as an example).
A description of the development of marketing technologies on the world and Ukrainian B2B markets (using the textile market as an example) is given.
The author provided a description of the marketing activities of «BIBTEX UKRAINE» LLC on the textile market. The work identifies trends in the development of marketing technologies on the world B2B market.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, текстильна продукція, світовий ринок, маркетингові технології, тенденції розвитку, В2В, marketing activity, textile products, world market, marketing technologies, development trends
Citation
Миронов І. С. Розвиток маркетингових технологій на світовому ринку В2В : магістер. дипломна робота : 051, Економіка / Миронов Ілля Сергійович ; наук. керівник Лиськова Л. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2022. – 109 с.