Розробка маркетингової та трейдингової стратегії підприємства АПК
No Thumbnail Available
Date
2022-12-08
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі розглядаються концептуальні засади розробки маркетингової та трейдингової стратегії підприємства АПК. Проведено аналіз основних економічних показників діяльності АХ «Астарта-Київ». Обґрунтовано маркетингову та трейдингову стратегію АХ «Астарта-Київ».
This master’s thesis discusses the conceptual bases of the development of marketing and trading strategy of the agricultural enterprise. The analysis of the main economic indicators of the activity of Astarta-Kyiv was performed. The marketing and trading strategy of Astarta-Kyiv is substantiated.
Description
Keywords
стратегія, маркетингова стратегія, трейдингова стратегія, оцінка, ефективність, strategy, marketing strategy, trading strategy, evaluation, efficiency
Citation
Косогова С. В. Розробка маркетингової та трейдингової стратегії підприємства АПК : магістер. дипломна робота : 051, Економіка / Косогова Софія Володимирівна ; наук. керівник Садовник О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2022. – 115 с.