Напрями діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності компаній
No Thumbnail Available
Date
2023-06-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
В роботі на основі дослідження теоретичних засад діджиталізації міжнародного маркетингу проаналізовано застосування цифрових технологій у міжнародній маркетинговій діяльності компанії «Tetra Pak», оцінено його ефект та запропоновано напрями підвищення ефективності.
Визначено сутність міжнародної маркетингової діяльності компанії; досліджено напрями і ефект від запровадження цифрових технологій у бізнес-процеси; виявлено особливості діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності компанії.
Охарактеризовано міжнародну маркетингову діяльність міжнародної компанії «Tetra Pak»; проаналізовано застосування цифрових технологій у її маркетинговій діяльності; оцінено ефект від впровадження і розроблено основні напрями підвищення ефективності діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності компанії «Tetra Pak».
Based on the study of the theoretical foundations of digitalization of international marketing, the work analyzed the application of digital technologies in the international marketing activities of the company "Tetra Pak", evaluated its effect, and proposed directions for improving efficiency.
The essence of the company's international marketing activity is determined; the directions and effect of the introduction of digital technologies into business processes were investigated; the features of digitalization of the company's international marketing activities were revealed.
The international marketing activity of the international company "Tetra Pak" is characterized; the application of digital technologies in its marketing activities was analyzed; the effect of the implementation was evaluated and the main directions for increasing the effectiveness of digitalization of the international marketing activities of the "Tetra Pak" company were developed.
Description
Keywords
міжнародна маркетингова діяльність, міжнародний маркетинг, міжнародна компанія, міжнародний маркетинговий комплекс, діджиталізація, цифрові технології, цифровізація, international marketing activity, international marketing, international company, international marketing complex, digitalization, digital technologies, digitization
Citation
Кучер М. Р. Напрями діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності компаній : 051, Економіка / Кучер Максим Романович ; наук. керівник Гордєєва Т. Ф. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 69 с.