Маркетингові технології створення глобальних брендів
No Thumbnail Available
Date
2023-06-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Кваліфікаційна дипломна робота спрямована на дослідження маркетингових технологій створення глобальних брендів на прикладі компанії "Nike Inc.".
Проведений аналіз особливостей маркетингових технологій на прикладі компанії "Nike Inc."
Надана характеристика діяльності «Nike Inc.”, її сучасний стан та динаміка.
The qualifying diploma work is aimed at researching marketing technologies of creating global brands on the example of the company "Nike Inc.".
The analysis of the features of marketing technologies was carried out on the example of the company "Nike Inc."
The characteristics of the activity of "Nike Inc.", its current state and dynamics are given.
Description
Keywords
бренд, глобальні бренди, бренд-менеджмент, маркетингова діяльність, міжнародна економічна діяльність, брендинг, компанія, brand, global brands, brand management, marketing activity, international economic activity, branding, company
Citation
Муравльов Д. О. Маркетингові технології створення глобальних брендів : 051, Економіка / Муравльов Даниїл Олександрович ; наук. керівник Лиськова Л. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 78 с.