Show simple item record

dc.contributor.authorДубинский, Іван
dc.date.accessioned2014-07-03T08:18:10Z
dc.date.available2014-07-03T08:18:10Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationДубинский І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень / Іван Дубинский // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 3. – С. 11–13.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4253
dc.description.abstractДовідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, а також інноваційний аналіз та дослідницький аудит. Одна з основних спеціалізацій компанії дослідження у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, які InMind проводить регулярно з 2004 року.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРозвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових дослідженьuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record