№ 3 (55) травень – червень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 15 of 15
  • Item
    Програма сертифікації маркетологів як ремаркетинг професії
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Мельников, Сергій; Голованова, Майя
  • Item
    Сертифікація маркетологів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Солнцев, Сергій
  • Item
    Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кулицький, Сергій
  • Item
    Маркетинг на ринку туристичних послуг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кирилова, Оксана
    Висвітлюються проблеми застосування маркетингової концепції управління та інструментів в маркетингу на вітчиз няному ринку туристичних послуг.
  • Item
    Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Іванова, Лілія
    За результатами здійсненних комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.
  • Item
    Інституційна спроможність фахових об’єднань в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Міненко, Михайло
    Поширення інституціонального підходу характерне сьогодні для більшості областей гуманітарних знань. Інститути, які раніше були об’єктом дослідження переважно правознавців і соціологів, стали предметом економічної науки, ан тропології, політології. Найбільш активно інституціональний підхід розвивається в економіці, як у найбільш прагматичній із всіх суспільних наук. Економісти, незадоволені поясненнями і прогнозами класичного підходу, пропонують нові інституціональні концепції. Лідерами тут виступають представники американської й західноєвропейської шкіл.
  • Item
    Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лилик, Ірина Вікторівна; Волянська, Ольга; Магдік, Марина
    Голова УкрCиббанку якось задумався: як привернути увагу до такого перспективного і необхідного для нашої країни на прямку кредитування як кредитування для малого та середнього бізнесу. Як зекономити час менеджерам на продуктивну роботу, але й найти час на пошук нових потенційних клієнтів, хто зможе виконати за них цю роботу? Адже зазвичай все здійснюється керівниками і руками банку. На одній тривалій нараді, думка Голови все крутилася навколо цієї ідеї. Він вирішив послухати які ідеї мають його колеги. Він добре знав свою команду і неодмінно мала виникнути якась справжня цікавинка. Його помічник Андрій, у якого голова завжди була повна знань про все на світі, не заставив себе чекати і розказав про компанію директ маркетингу «OS Direct», про яку він дізнався побувавши на конференції Дні Директмаркетингу в Україні.
  • Item
    Стратегічне планування у рекламних агентствах
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Таранська, Олена
  • Item
    Майстер - клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові Технології. Анархія переможе!»
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Джонсон, Гарретт
    14 травня у Києві в приміщенні Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, відбувся майстер клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові технології. Анархія переможе!». Гарретт Джонсон – директор зі стратегічного маркетингу компанії «МТС» у м. Москва, ірландець, філософ, анархіст, поліглот. Майстер клас організований за підтримки Української Асоціації Маркетингу.
  • Item
    Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Федорченко, Андрій Васильович
    Статтю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.
  • Item
    Як відпочинок на пляжі, краб та інші тварини принесли багатомільйонний прибуток…
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Бухалова, Наталія
  • Item
    Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Окландер, Михайло Анатолійович
  • Item
    Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Дубинский, Іван
    Довідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, а також інноваційний аналіз та дослідницький аудит. Одна з основних спеціалізацій компанії дослідження у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, які InMind проводить регулярно з 2004 року.
  • Item
    Скористаємося кризою, або як увійти у двері, що відкрили?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Чернова, Ірина
  • Item
    ІV Міжнародний форум “Промисловий Маркетинг”. Який шанс криза дає B2B маркетингу?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Ліфанов, Сергій