Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства

No Thumbnail Available
Date
2023-06-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Дослідження теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності підприємства, розробка рекомендацій щодо впровадження рекламних інструментів в діяльність підприємства ТОВ «АЛАДІН» на основі визначення потреб і можливостей, а також оцінка вигод і ризиків від впровадження рекламних інструментів в діяльність підприємства ТОВ «АЛАДІН». Research of theoretical and practical aspects of advertising activity of the enterprise, development of recommendations regarding the implementation of advertising tools in the activities of LLC «ALADIN» based on the definition of needs and opportunities, as well as the assessment of benefits and risks from the implementation of advertising tools in the activities «ALADIN» LLC enterprise.
Description
Keywords
реклама, діяльність, ефективність, маркетинг, стратегія, advertising, activity, efficiency, marketing, strategy
Citation
Риковцев А. О. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства : бакалавр. дипломна робота : 051,Економіка / Риковцев Артем Олексійович ; наук. керівник Кукоба В. П. ; КНЕУ ім Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва . – Київ, 2023. -71с.
Collections