Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства
No Thumbnail Available
Date
2023-06-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У даній роботі розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, його значення, принципи та фактори. Проаналізовано методи та інструменти оцінки конкурентоспроможності, ідентифіковано ключові компоненти управління нею. Також проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ ТОВ «ФАРМАПРІНТ» та виявлено переваги та недоліки компанії.
This study examines the theoretical aspects of enterprise competitiveness, including its significance, principles, and factors. It analyzes methods and tools for assessing competitiveness and identifies key components of its management. The analysis covers both the external and internal environments of «FARMAPRINT» LLC, highlighting the company's strengths and weaknesses.
Description
Keywords
конкурентоспроможність, ринкова конкуренція, ефективність діяльності, бізнес-пропозиція, аналіз ринку, competitiveness, market competition, performance efficiency, business proposition, market analysis
Citation
Каціман В. О. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Каціман Валерія Олександрівна; наук. керівник Дмитренко А. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2023. – 78с.