Сутність та значення рейтингів для оцінки ділової репутації підприємства
Abstract
Досліджено сутність, різновиди та значення рейтингів, проаналізовано їх вплив на ділову репутацію підприємства, визначено сутнісне наповнення поняття репутаційний ренкінг. Доведено значущість рейтингових оцінок як невід’ємного та якісного методу оцінки ділової репутації підприємства. Запропоновано рекомендації для компаній, які піднімають та відслідковують рівень своєї репутації за допомогою рейтингів. The essence, significance and types of ratings were described, their influence to corporate reputation was analyzed, the meaning of «reputation ranking» term was examined. The importance of rating system as an essential and qualitative method of corporate reputation’s evaluation was proved. The general recommendations were given in order to improve the system of rating and ranking for different reputation audience. Исследовано понятие, виды и значение рейтингов, проанализировано их влияние на деловую репутацию предприятия, определено сущностное наполнения понятия репутационный ренкинг. Доказано значение рейтинговых оценок как необходимого и качественного метода оценки деловой репутации предприятия. Предложено рекомендации для компаний, которые поднимают уровень своей деловой репутации с помощью рейтингов.
Collections
- Випуск № 30 [28]