Розвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-06-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядається процес моделювання функції збуту підприємства за допомогою р-перетворення, що обмежується довірчими інтервалами логістичної моделі.
The article discusses the process of modelling functions marketing company with p-transformation, which is limited by confidence intervals of logistic model.
Description
Keywords
p-перетворення, лінійна парна регресія, довірчий інтервал, p-transformation, linear pair regression, confidence interval
Citation
Магда В. В. Розвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворення / В. В. Магда // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 553–571.
Collections