• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Випуск
  • № 24
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Випуск
  • № 24
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Розвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворення

Thumbnail
View/ Open
Magda.pdf (631.6Kb)
Date
2010-06-12
Author
Магда, В. В.
Magda, V.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглядається процес моделювання функції збуту підприємства за допомогою р-перетворення, що обмежується довірчими інтервалами логістичної моделі.
 
The article discusses the process of modelling functions marketing company with p-transformation, which is limited by confidence intervals of logistic model.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/440
Collections
  • № 24 [54]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV