• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Випуск
  • № 24
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2010 рік
  • Випуск
  • № 24
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Розвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворення

Thumbnail
Переглянути
Magda.pdf (631.6Kb)
Дата
2010-06-12
Автор
Магда, В. В.
Magda, V.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті розглядається процес моделювання функції збуту підприємства за допомогою р-перетворення, що обмежується довірчими інтервалами логістичної моделі.
 
The article discusses the process of modelling functions marketing company with p-transformation, which is limited by confidence intervals of logistic model.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/440
Collections
  • № 24 [54]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV