Формування діджитал-маркетингу в медичному закладі (на прикладі ТОВ «Добра сила»)

No Thumbnail Available
Date
2023-06-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У кваліфікаційній магістерській роботі головною метою є розробка напрямів вдосконалення діджитал маркетингу мережі медичних закладів, на основі аналізу застосування інструментів цифрового маркетингу мережею медичних закладів. Досліджено особливості сучасної концепції цифрового маркетингу. Визначено специфіку формування та реалізації цифрового маркетингу в медичній сфері. Проаналізовано діючу маркетингову стратегію ТОВ «Добра сила». Здійснено компаративний аналіз альтернативних варіантів впровадження інструментів діджитал маркетингу медичного закладу. In the qualifying master's thesis, the main goal is to develop directions for improving the digital marketing of the network of medical institutions, based on the analysis of the use of digital marketing tools by the network of medical institutions. Peculiarities of the modern concept of digital marketing have been studied. The specifics of the formation and implementation of digital marketing in the medical field have been determined. The current marketing strategy of "Dobra Syla" LLC was analyzed. A comparative analysis of alternative options for implementing digital marketing tools of a medical institution was carried out.
Description
Keywords
діджитал маркетинг, конкурентоспроможність, розвиток маркетингу, діджитал стратегія, розвиток бізнесу, digital marketing, competitiveness, marketing development, digital strategy, business development
Citation
Ляшенко О. А. Формування діджитал-маркетингу в медичному закладі (на прикладі ТОВ «Добра сила») : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Ляшенко Олена Андріївна ; наук. керівник Солодковська Г.В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника, Каф. міжнар. менеджменту – Київ, 2023. – 89 с.
Collections