• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2008 рік
  • № 6 (52) листопад – грудень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2008 рік
  • № 6 (52) листопад – грудень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду

Thumbnail
View/ Open
64 - 70.pdf (249.9Kb)
Date
2008
Author
Каніщенко, Олена
Журило, Вікторія
Доця, Татяна
Metadata
Show full item record
Abstract
Специфіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції. Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних переваг.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4452
Collections
  • № 6 (52) листопад – грудень [23]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV