Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Authors
Шафалюк, Олександр Казимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті проаналізовані основні шляхи перетворення економічних систем, що сприятимуть якісним змінам у споживанні молокопродуктів. Проаналізовано резерви запровадження сучасних методів та інструментарію маркетингу, актуальних для вітчизняної практики.
Description
Keywords
Citation
Шафалюк О. Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів / Олександр Шафалюк // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 4. – С. 12-18.