Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024-06-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Досліджено підходи до обґрунтування маркетингової стратегії підприємства. Надано характеристику ТОВ «Жако» та середовища діяльності. Діагностовано ефективність діяльності та маркетингової стратегії, проблеми та перспектив розвитку. Розроблено бізнес-пропозиція з удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Жако» та її економічне обґрунтування. Approaches to substantiating the marketing strategy of the enterprise have been studied. A description of «Zhako» LLC and the business environment is given. The effectiveness of activities and marketing strategy, problems and development prospects are diagnosed. A business proposal for improving the marketing strategy of «Zhako» LLC and its economic justification have been developed.
Description
Keywords
маркетингова стратегія, диференціація продукції, аналіз середовища, бізнес-пропозиція, економічне обгрунтування, marketing strategy, product differentiation, analysis of environment, business proposal, economic rationale.
Citation
Антоненко П. П. Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Антоненко Полiна Петрiвна ; наук. керівник Кубарева І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024. - 79 с.
Collections