Особливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту регіону в умовах повоєнного відновлення на прикладі Київської області
No Thumbnail Available
Date
2024-06-13
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Туристична галузь виявилася однією з найбільш вразливих перед повномасштабним вторгненням російської федерації в Україну. Втрати української туристичної економіки під час війни значно перевищили втрати від пандемії коронавірусу. Ключовими викликами стали відсутність туристичних потоків в Україну, відтік інвестицій із сфери туризму, високий рівень небезпеки перебування в багатьох регіонах країни, зруйнованість туристичної інфраструктури. Незавершеність адміністративно-територіальної реформи, фінансова недостатність, безпрецедентний відплив людських ресурсів із значними втратами туристичної галузі актуалізують науковий пошук щодо зменшення негативних наслідків сучасної кризи у сфері туризму. Реалізація визначених стратегічних цілей можлива за умови формування конкурентоспроможних туристичних продуктів регіонів України, що будуть гарантувати довгострокову стійкість розвитку туризму в Україні в повоєнний період.
The tourism industry turned out to be one of the most vulnerable to a full-scale invasion of the Russian Federation into Ukraine. The losses of the Ukrainian tourism economy during the war significantly exceeded the losses from the coronavirus pandemic. The key challenges were the lack of tourist flows to Ukraine, the outflow of investments from the field of tourism, the high level of danger of staying in many regions of the country, the destruction of the tourist infrastructure. The incompleteness of the administrative-territorial reform, financial insufficiency, an unprecedented outflow of human resources with significant losses in the tourism industry, actualize the scientific search for reducing the negative consequences of the current crisis in the field of tourism. The implementation of the defined strategic goals is possible under the condition of the formation of competitive tourism products of the regions of Ukraine, which will guarantee the long-term sustainability of the development of tourism in Ukraine in the post-war period.
Description
Keywords
туристичний продукт, конкурентоспроможність, інфраструктура, туристичний потенціал, дестинація, туристичні ресурси, tourist product, competitiveness, infrastructure, tourist potential, destination, tourist resources
Citation
Халюта А. С. Особливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту регіону в умовах повоєнного відновлення на прикладі Київської області : бакалавр. диплом. робота : 242, Туризм / Халюта Анна Сергіївна ; наук. керівник Бойко Н. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. регіоналістики і туризму. – Київ, 2024. – 74 с.