• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Створення бренду банку

Thumbnail
View/ Open
7-13.pdf (351.0Kb)
Date
2008-05-13
Author
Білошапка, Владислав Анатолійович
Biloshapka, V.
Metadata
Show full item record
Abstract
In the given article the most attention is paid to the problem of the branding in the banking practice. Determination of the «branding» and its role in modern banking is given. Some aspects to which it is necessary to pay special attention are already opened now.
 
В статье основное внимание уделено проблеме брендинга в банковской практике. Дается определение понятия «брендинг» и его роли для современного банка. Раскрыты некоторые аспекты брендинга, на которые следует обратить особое внимание уже сейчас.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4543
Collections
  • Випуск № 12 [35]
  • Кафедра мiжнародного менеджменту [310]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV