Show simple item record

dc.contributor.authorБілошапка, Владислав Анатолійовичuk
dc.contributor.authorBiloshapka, V.en
dc.date.accessioned2014-07-09T09:25:49Z
dc.date.available2014-07-09T09:25:49Z
dc.date.issued2008-05-13
dc.identifier.citationБілошапка В. С. Створення бренду банку / В. С. Білошапка // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 12. – С. 7-13.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4543
dc.description.abstractIn the given article the most attention is paid to the problem of the branding in the banking practice. Determination of the «branding» and its role in modern banking is given. Some aspects to which it is necessary to pay special attention are already opened now.en
dc.description.abstractВ статье основное внимание уделено проблеме брендинга в банковской практике. Дается определение понятия «брендинг» и его роли для современного банка. Раскрыты некоторые аспекты брендинга, на которые следует обратить особое внимание уже сейчас.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбренд банкуuk
dc.subjectфірмовий стиль банкуuk
dc.subjectмісія і корпоративні цінності банкуuk
dc.subjectмакропозиціонування брендуuk
dc.subjectоцінка вартості брендуuk
dc.titleСтворення бренду банкуuk
dc.title.alternativeBranding of the banksen
dc.typeArticleuk
dc.subject.udcУДК 336.7:339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record