Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024-06-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Якісне управління маркетингом є важливою складовою успішної діяльності, що гарантує прибуток і стійкість. Підвищення ефективності маркетингу стає особливо важливим під час невизначеності та кризових періодів. Пандемія COVID-19 та повномаштабна війна суттєво вплинули на український ринок. Ці події сильно позначилися на українських підприємствах, багато з яких зазнали фінансових втрат. High-quality marketing management is an important component of successful activity, which guarantees profit and sustainability. Improving the effectiveness of marketing becomes especially important during periods of uncertainty and crisis. The COVID-19 pandemic and full-scale war have significantly affected the Ukrainian market. These events had a strong impact on Ukrainian enterprises, many of which suffered financial losses.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингова стратегія, бізнес-пропозиція, фінансовий аналіз, marketing, marketing strategy, business proposal, financial analysis
Citation
Трипольська С. С. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Трипольська Сюзанна Сергіївна ; наук. керівник Дмитренко А. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024. – 71 с.
Collections