Концептуальна схема некомерційного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-02-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті запропоновано концептуальну схему некомерційного маркетингу, визначено її структурні елементи та спосіб їх взаємодії. Обґрунтовано, як співвідносяться категорії «некомерційний маркетинг» і «маркетинг некомерційних суб’єктів».
The article identifies the conceptual framework of non-profit marketing, its basic structural elements and the general method of their co-operation. It has been substantiated how are correlated categories «non-profit marketing» and «marketing of non-profit subjects».
В статье предложена концептуальная схема некоммерческого маркетинга, определены ее основные структурные элементы и отображен общий способ их взаимодействия. Обоснованно, каким образом соотносятся категории «некоммерческий маркетинг» и «маркетинг некоммерческих субъектов».
Description
Keywords
некомерційний маркетинг, концептуальна схема, некомерційна організація, континуум, принципи, конкурентна перевага, non-profit marketing, conceptual chart, non-profit organization, continuum, principles, competitive advantage, некоммерческий маркетинг, концептуальная схема, некоммерческая организация, континуум, принципы, конкурентное преимущество
Citation
Борисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 170–176.