Міжнародні маркетингові дослідження у прийнятті управлінських рішень

No Thumbnail Available
Date
2024-06-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Дипломна робота на тему «Міжнародні маркетингові дослідження у прийнятті управлінських рішень» досліджує роль міжнародних маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень компаніями, що здійснюють міжнародну діяльність. Визначено ключові рішення, які повинні приймати менеджери, та інформаційні потреби для їх ухвалення. Розкрито сутність, цілі, різновиди та методи проведення міжнародних маркетингових досліджень. Визначено основні об’єкти маркетингових досліджень на зарубіжних ринках. Аналізуються тенденції розвитку світового ринку насіння та плодів олійних культур. Оцінюються зарубіжні ринки збуту українського насіння та плодів олійних культур за допомогою визначених критеріїв та методів. Обґрунтовано вибір цільових зарубіжних ринків та стратегії позиціонування українського насіння та плодів олійних культур. The thesis on the topic «International marketing research in managerial decision-making» examines the role of international marketing research in management decision-making by companies engaged in international activities. The key decisions that must be made by managers and the information needs for their adoption are defined. The essence, goals, types and methods of conducting international marketing research are disclosed. The main objects of marketing research in foreign markets are defined. The development trends of the world market of seeds and fruits of oil crops are analyzed. Foreign markets for the sale of Ukrainian seeds and fruits of oil crops are evaluated using defined criteria and methods. The selection of target foreign markets and the positioning strategy of Ukrainian seeds and fruits of oil crops are substantiated.
Description
Keywords
зарубіжні ринки, управлінські рішення, міжнародні маркетингові дослідження, олійні культури, найпривабливіші країни, експорт foreign markets, management, decisions, international marketing research, oil crops, the most attractive countries, export
Citation
Пеньківська А. Ю. Міжнародні маркетингові дослідження у прийнятті управлінських рішень : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Пеньківська Аліна Юріївна ; наук. керівник Гордєєва Т. Ф. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –76 с.
Collections