Управління процесом продажу на підприємстві

No Thumbnail Available
Date
2023-12-18
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Розкрито сутність процесу продажу на підприємстві; охарактеризовано принципи управління продажем та методи, що сприяють оптимізації; визначено можливі напрямки розвитку управління процесом продажу. Надано загальну характеристику ТОВ «Юнігран»; проведено аналіз рівня управління процесом продажу; сформовано і обґрунтовано напрямки покращення для компанії та визначений економічний ефект від запропонованих заходів. The essence of the sales process at the enterprise is disclosed; the principles of sales management and methods contributing to optimization are characterized; possible directions of development of sales process management are defined. A general description of «Unigran» LLC is given; an analysis of the level of management of the sales process was carried out; improvement directions for the company were formed and substantiated, and the economic effect of the proposed measures was determined.
Description
Keywords
продаж, процес продажу, продукція, потреби споживачів, оптимізація бізнес-процесів, обсяг продажів, конкурентоспроможність, sales, sales process, product, consumer needs, optimization of business processes, volume of sales, competitiveness
Citation
Морожик О. А. Управління процесом продажу на підприємстві : магістр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Морожик Олександра Андріївна ; наук. керівник Литюга Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. комерц. діяльності і логістики. – Київ, 2023. – 128 с.
Collections