Взаємозв’язок самоконтролю в спілкуванні та стратегій розв’язання конфліктних ситуацій у студентів

No Thumbnail Available
Date
2024-08-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Управління конфліктами та ефективне спілкування відіграють вирішальну роль у стабільності та успішності університетської діяльності. В умовах швидкозмінного світу, де кожен може зіткнутися з викликами в інтерперсональних взаєминах, вміння керувати конфліктними ситуаціями є ключовим. Ефективне спілкування і самоконтроль у цьому контексті служать не тільки для вирішення вже виникаючих конфліктів, а й для їхньої профілактики. Самоконтроль спілкування має особливе значення, оскільки дозволяє особам уникати ескалації непорозумінь і зменшувати емоційну напруженість, сприяючи таким чином здоровому психологічному клімату в колективі. Conflict management and effective communication play a critical role in the stability and success of university operations. In a fast-paced world where everyone can face challenges in interpersonal relationships, the ability to manage conflict situations is key. Effective communication and self-control in this context serve not only to resolve already emerging conflicts, but also to prevent them. Self-control of communication is of particular importance, as it allows individuals to avoid escalating misunderstandings and reduce emotional tension, thus contributing to a healthy psychological climate in the team.
Description
Keywords
самококтроль, стресостійкість, емоційний інтелект, пристосування, уникання, компроміс, співпраця, self-control, stress resistance, emotional intelligence, adaptation, avoidance, compromise, cooperation
Citation
Трибрат К. О. Взаємозв’язок самоконтролю в спілкуванні та стратегій розв’язання конфліктних ситуацій у студентів : магістер. диплом. робота : 053, Психологія / Трибрат Катерина Олександрівна ; наук. керівник Завірюха В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2024. – 93 с.
Collections